KABOOM!

Mreža MaMa se ponovno javlja iz seminarja inovativnih pristopov s področja komuniciranja v Ljubljani. Seminar poteka pod okriljem slovenske nacionalne agencije za program Erasmus+: Mladi v akciji – MOVIT, med 4. in 8. septembrom.

Prvi dan seminarja je postregel s predavanji, nasveti, izkušnjami dveh močnih žensk, ki sta udeležence poleg bogate komunikacijske vsebine uspešno zapeljali tudi v kreativno razmišljanje. Že v dopoldanskem času se nam je pridružila Simona Roškar, sicer ena od ustanoviteljic Šole umetnosti inoviranja, komunikacijska svetovalka ter trenerka. Predstavila je 12 dejavnikov inoviranja, model IDEAS ter metode kreativnega razmišljanja. Le te smo lahko udeleženci spoznali v teoriji in jih preizkusili tudi v praski na vodenih delavnicah. S kavo v roki (in rahlo zamudo zaradi zanimivih tem, ki so nas zadržale v predavalnici) se je 25 udeležencev iz Bolgarije, Finske, Poljske, Irske, Hrvaške, Cipra, Estonije, Francije, Litve, Združenega Kraljestva ter Slovenije odpravilo na sprehod ob Ljubljanici vse do Studia Poper. Poper je novodobni studio za komuniciranje v javnem prostoru. Sprejela nas je Maja Hawline, vodja in ustanoviteljica Studia Poper. V prepričanju, da je komunikacija zelo močno orodje ter da komunikacija ustvarja (oziroma bi morala ustvarjati) prostor za dialog se v Studiu lotevajo raznih družbeno odgovornih kampanj, tako za naročnike kot tudi samoiniciativno. Predstavljeno je bilo precej primerov navdušujočih praks, kot so denimo Glinenčki. Kot pobuda udeležencem se je tekom dneva izoblikovalo pozivanje k kreativnemu razmišljanju ter vključevanju posameznikov v pripravo komunikacijskih orodij v delo organizacij ter oblikovanje celostnih družbeno odgovornih kampanj.

Noemie Battini, udeleženka iz Francije, je včerajšnji dan povzela kot dan zelo zanimivih prezentacij na temo inovacij v komuniciranju: “Menim, da so nam organizatorji predali dovolj praktičnih orodij za izboljšanje komunikacijskih strategij v organizaciji iz katere prihajam. Popoldanski obisk Studia Poper je postregel zanimive in konkretne (žive) primere komunikacijskih kampanj.”

 

Aplikacija MaMa

Dogodki, prijava, prevoz in rezervacije... vse na enem mestu!

Author: Urednik MaMa

Deli to objavo!
Mladinska mreža MaMa