Spletno trženje za nevladne organizacije

Za nevladne organizacije je prav tako kot za ostale organizacije v sodobnem času hitrih sprememb pomembno, da se zavzemajo za svoje mesto na trgu. S tem namenom sta se dva predstavnika projekta MCH turizem v sredo, 29. januarja udeležila usposabljanja na temo spletnega trženja za nevladne organizacije (NVO).

Celodnevno usposabljanje je potekalo v sklopu projekta Gibalna aktivnost za zdravje (GAZZ), ki ga je na začetku tudi predstavil koordinator projekta Primož Kos. Usposabljanje se je izvajalo v prostorih organizatorjev na CNVOS. Beseda je bila kmalu predana Tadeju Bevcu, mlademu podjetniku iz Krškega, ki je tisti dan poskrbel za posredovanje svojega znanja udeleženim predstavnikom NVO.

Tadej Bevc je udeležencem v prvi vrsti predstavil privlačnost marketinga, ki ga tudi sam najbolj uporablja. Prvi del delavnice je bil namenjen predstavitvi teorije, vendar se je predavatelj spretno ves čas navezoval na potrebe in možnosti, ki jih imajo na voljo društva pri spletnem marketingu in marketinškemu komuniciranju.

V drugem delu delavnice smo se udeleženci posvetili praktičnim nalogam in iskanju možnosti za lastna društva in organizacije. Beseda je med drugim nanesla tudi na avtomatizacijo posla, povezovanje z družbenimi omrežji, oglaševanju, e-mail marketingu in seveda spletni strani ter njeni optimizaciji in uporabnosti.

Udeleženi smo bili v kratkem času popeljani skozi proces zasnove celovitega marketinškega načrta, dotaknili pa smo se tudi načina izbire prave niše in pod-niš.
Na ta način smo udeleženci dobili tudi nekaj konkretnih predlogov za izboljšanje svoje spletne strani in možnosti trženja v svojih panogah.

Aplikacija MaMa

Dogodki, prijava, prevoz in rezervacije... vse na enem mestu!

Author: Urednik MaMa

Deli to objavo!
Mladinska mreža MaMa