Ob podpori ter financiranju Evropskega parlamenta in sodelovanju z mladinskimi centri smo v marcu in aprilu izvedli serijo devetih dogodkov projekta »Young EU change-makers«, ki so potekali v devetih krajih in mestih po Sloveniji. Na dogodkih smo več kot 460 mladih v sproščenem vzdušju spodbujali k aktivni udeležbi v družbi in jih seznanjali s pomenom in vplivom, ki jih imajo odločitve Evropskega parlamenta na njihova vsakdanja življenja. Zadnjega v nizu dogodkov bomo po volitvah, 19. junija, izvedli v Vipavi.
Predloge in ideje, ki so jih podali mladi glede prihodnosti Evropske unije ter družbe, v kateri želijo živeti, bomo posredovali vsem novoizvoljenim evropskim poslancem in poslankam. Prav tako smo mlade seznanili s platformo Skupajsmo.eu, vseevropsko digitalno skupnostjo, ki mlade spodbuja k aktivni vlogi v demokratični družbi.
Z nacionalno kampanjo spodbujamo mlade, da na volitvah uporabijo svoj glas
Mreža MaMa ob podpori ter financiranju Evropskega parlamenta v maju in juniju o pomenu oddaje glasu na volitvah v Evropski parlament mlade informira tudi z nacionalno kampanjo v okviru projekta »Young EU change-makers«. Namen kampanje, ki smo jo pripravili v sodelovanju z agencijo Trampolin, je mladim v Sloveniji, zlati tistim, ki pri 18 letih dobijo volilno pravico in s tem pomembno moč soodločanja o svoji prihodnosti, približati pomen in pomembnost evropskih volitev.
Kampanja, ki temelji na podobi dvignjene pesti s pisalom, je osnovana na jasni, močni in slikoviti izpostavitvi, kaj pomeni glas posameznika na evropskih volitvah. Glasovanje na volitvah je temelj boja in prizadevanj za boljo prihodnost. Mlade spodbujamo, da sami odločajo o svoji prihodnosti in te odločitve ne prepustijo drugim. S sloganom »Tvoj glas je …« izpostavljamo prav tiste tematike, ki so jih mladi na regijskih dogodkih izpostavljali kot najpomembnejše (med drugim izobraževanje, dostopna stanovanja, mir in varnost). K temu smo dodali še poziv k udeležbi na volitvah.
V času do volitev v Evropski parlament, ki bodo potekale 9. junija, smo s plakati na plakatnih mestih Tam Tam s kampanjo prisotni tudi v sedmih mestih po Sloveniji: Ljubljana, Koper, Kranj, Celje, Maribor, Novo mesto in Nova Gorica.
S kampanjo smo prisotni tudi na naših družbenih omrežjih Facebook in Instagram. V kampanji sodelujemo z mladinskimi centri po Sloveniji, ki prav tako z deljenjem objav širijo ideje kampanje med mlade. Pri kampanji so se nam pridružili tudi mladi vplivneži in vplivnice, ki pod ključnikom #UporabiSvojGlas delijo svoje razloge za udeležbo na evropskih volitvah.