S pravljičnimi liki in kampanjo socialnega marketinga mlade informiramo o dostojnem delu
Rdeča kapica, Trnuljček in Zvezdica zaspanka so se podali na pot iskanja dostojnega dela, ki jima ne bo omogočilo le preživetja, temveč bo zadovoljilo njihova pričakovanja, želje in potrebe življenja v moderni družbi. Konzorcijski partnerji v projektu »DD – dostojno delo« s kampanjo »Pravice niso pravljice«, ki smo jo pripravili skupaj z agencijo Iz principa, opozarjamo in informiramo, da pravica do dostojnega dela ni nekaj...
Z nacionalno kampanjo spodbujamo mlade, da na volitvah uporabijo svoj glas
Ob podpori ter financiranju Evropskega parlamenta in sodelovanju z mladinskimi centri smo v marcu in aprilu izvedli serijo devetih dogodkov projekta »Young EU change-makers«, ki so potekali v devetih krajih in mestih po Sloveniji. Na dogodkih smo več kot 460 mladih v sproščenem vzdušju spodbujali k aktivni udeležbi v družbi in jih seznanjali s pomenom in vplivom, ki jih imajo odločitve Evropskega parlamenta na njihova vsakdanja...